Svar på kommentar

Pyggme skrev; Jag tycker självklart att du ska önska dig en resa till London, typ där i mitten av juni hade ju varit perfekt ;-)

Hihi, har inte sett din kommentar förrän nya Pyggme. Det vore en given present om det inte vore så att vi flyttar just den helgen. Det har helt enkelt blivit omöjligt för mig att åka. För mycket som inte passar. Kommer du iväg tror du? När jag satt och tittade på "A trip to the dentist" igår blev jag sååå sugen.

Svarar på den såhär eftersom inlägget ramlat långt ner nu.

Kommentarer
Postat av: Pyggme

Hahaha, ett helt inlägg som svar, inte illa ;)

Jag måste säga att jag är helt villrådig. Jag satt och kollade på resor halva lördagen, för jag skulle gärna vilja åka. Men samtidigt så har jag inte någon lust att lägga tre, fyra dagar på det. Hade jag kunnat gå en dag hade jag varit nöjd liksom. Känns dock som om det är mycket för biljetten, som ju ändå kostar tusen pix, och så går man bara en dag... Vill gärna hinna med lite andra saker i London också ju, och när man är själv.. Nej, hade någon annan hängt på hade det varit roligare att stanna flera dagar så klart. Är lite inne på att åka till London i alla fall, men i så fall helgen före. Fast varje gång jag nästan bestämt mig så sneglar den där Veronica Mars-postern som vi fick från SVT ner på mig och jag
får beslutsångest - det är ju ändå K.Bell och Jason Dohring vi pratar om - LOVE! Och så känner jag mig som en tolvårig fangirl ;)

Jag lovar att berätta vad jag beslutar mig för.

2008-05-05 @ 18:56:57
Postat av: Magdalena

En dag hade varit perfekt. Då hade jag nog kunnat få in det i tidsschemat och det hade känts lagom. Det går väl inte ens att köpa endagsbiljetter? Men det hade ju naturligtvis varit alldeles, alldeles underbart. :D

jag VET, det är ju ändå Bell och Dohring...

2008-05-06 @ 12:02:27
URL: http://makane.webblogg.se
Postat av: Magdalena

va? Hela mitt svar kom inte med. Vad konstigt...?!

Iallafall så tror jag nog att jag bestämt mig för att inte åka. Men man vet ju aldrig... Det är ju en månad kvar. ;) Och du måste säga till när du bestämt dig. Vet du om någon annan från tv-land kommer iväg?

2008-05-06 @ 12:03:52
URL: http://makane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0