Produktiv dag

Känner mig riktigt nöjd med mig själv idag. Har avklarat följande saker;

-Ringt BVC och fått en tid för min snart 3 åriga lilla tös.

-Ringt mäklaren och bestämt tid för påskrivning av papper för försäljningen.

-Ringt en körskola i Varberg och bokat upp mig på en intensivutbildning (Körkort here I come!)

-Och slutligen blivit godkänd truckförare. Provet hade vi ju förrförra helgen (1 fel på 50 frågor *stolt*) och idag hade vi uppkörning.

Borde passa på och göra alla sådana där samtal idag märker jag. Det är faktiskt det bästa med där här jobbet. Att ringa (inte till kompisar och familj, men övriga samtal) har alltid varit jobbigt för mig (fast det sade jag ju naturligtvis inte på anställningsintervjun för det här jobbet ;)) men nu när jag ringer minst 5 sådana samtal om dagen och svarar i telefon när främmande människor ringer hela tiden så har min telefonskräck försvunnit helt. Det finns ju dagar när jag inte tycker att det är fantastiskt roligt, men det är sällan det känns jobbigt. Väldigt skönt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha det där kan jag också hålla med om. =) har också haft en jäkla telefonskräck men sen jag började där jag jobbar nu försvinner den mer och mer. tänker knappt alls på att det är jobbigt att ringa såna samtal längre. skönt. =)

2008-05-05 @ 19:52:15
URL: http://ynnejj.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0