Pengarna går till... speglar och kakel

Kolla in det här huset på Hjuvik.

OMFG säger jag bara

Kommentarer
Postat av: Nat

herrejävlar! Kul för personen som får putsa de speglarna. Jävligt coolt hus, bara att jag blir helt fuckad i huvet av alla speglar

2008-05-06 @ 15:35:18
URL: http://infatuation.webblogg.se/
Postat av: Jessica H-N

åh jävlar:O
snacka om att ha en rejäl ego,
håller med Nat att det blir jobbigt med å putsa alla speglar..
o om jag skulle jag vara där inne så skulle jag nog knappast ej våga röra på mig, annars kraschar jag ju sönder ngn spegel..iihhh :P
men uteplatsen såg rätt så trist ut, verkade ej stämma med hur det e inomhus, osv..
men alla kan inte ha samma smak.. smaken e som baken. som en del säger :)

2008-05-06 @ 20:15:20
Postat av: Jessica H-N

åh jävlar:O
snacka om att ha en rejäl ego,
håller med Nat att det blir jobbigt med å putsa alla speglar..
o om jag skulle jag vara där inne så skulle jag nog knappast ej våga röra på mig, annars kraschar jag ju sönder ngn spegel..iihhh :P
men uteplatsen såg rätt så trist ut, verkade ej stämma med hur det e inomhus, osv..
men alla kan inte ha samma smak.. smaken e som baken. som en del säger :)

2008-05-06 @ 20:16:06
Postat av: Magdalena

Jessica: Ja lite smånarcissistisk måste man ju vara om man har det så. Och jag tänkte ocks på det, att utsidan passar liksom inte alls med insidan.

Ja det blir verkligen tydligt när man ser sådant här att smaken är som baken. ;)

2008-05-06 @ 23:17:02
URL: http://makane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0