Japan, here we come

Oh oh oh. Jag har ju glömt blogga om en stor grej. Japanresan blir nog av redan till hösten istället. I oktober! Vi valde mars-april för att kunna se körsbärsblomningen, men det får helt enkelt bli nästa gång. Det passar bättre nu. Det enda som blir lite dumt är OM jag kommer in på utbildningen så åker jag iväg efter bara en månad. Hoppas det inte ska vara några större problem. Kanske kan göra något projektarbete eller något. Ska ju ändå plugga turism. ;) Och det är ju ett riktigt i-landsproblem. "Oj hur ska jag göra med min 3 veckors Japanresa om jag kommer in på utbildningen jag drömmer om. "

Så plötsligt är det inte ett år kvar utan bara 5 månader! Jag & A och M & P blir det iallafall. Får väl se om någon mer har lust och råd. Men vi vet ju att vi kommer ha det fantastiskt även om det "bara" blir vi 4. Fast det känns faktiskt lite jobbigt är att vara borta från Maja i 3 veckor. Vi funderade på att ta henne med oss, men allvarligt talat så kommer hon ha det roligare här hemma med farmor, farfar och morfar än runtkånkades på ett tåg. Hon är ju fortfarande för liten för att verkligen få ut något av det. Och hon åker ju inte gratis längre nu när hon är över 2 år så... nej hon får stanna hemma. Men jag som längtar ihjäl mig bara hon är borta en dag kommer verkligen bli smått tokig. Får ringa till henne ofta. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0