Jag älskar dig

I lördags när vi lämnade av Maja hos pappa och K så sa Maja nästan direkt:

"Morfar... jag älskar dig."

Och när vi hämtade henne i söndags så sa hon innan hon hoppade in i bilen.

"Morfar... jag har haft jätteroligt."

Charmtroll eller vaddå?

Maja har faktiskt inte sagt att hon älskar någon annan än mig och A vad jag har hört tidigare. Och det kom så oväntat så det var faktiskt så man blev lite tårögd. Till mig och A säger hon det ofta. Och finare sak kan man faktiskt inte höra än;
"Mamma, jag älskar dig."


Kommentarer
Postat av: anna

vad söt hon är :)

nä har inte klickat hem den än, får nog vänta tills nästa månad hehe. okej dte var ju inte så farligt. har en del att fixa här hemma som sagt, men jag ska tänka på det. var dte på pustervik? är ju ändå nära :)

2008-05-05 @ 15:33:47
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0