Iphone eller Viewty

Har lite telefonångest. Jag har längtat efter en iphone sedan jag såg första bilden för säkert ett halvår sedan. M & P har varsin och de är fantastiskt snygga. Men 3 stora MEN. Eftersom jag i nuläget har 3 och är riktigt nöjd så vill jag fortsätta med det. Iphone finns ännu inte med 3G. Dessutom så fungerar inte mms på den nuvarande versionen. Så den nuvarande vill jag helt enkelt inte ha (annars åker min syster till new york snart och kunde köpa en till mig). Då finns ju dock LG Viewty som är ganska lik i designen, dock inte riktigt lika snygg. Fortfarande snygg, men inte så "kan inte sluta titta på den" snygg som iphonen. Nu kommer då iphonens tredje stora MEN, den har endast en 2.0 megapixel kamera. Det är t.o.m. sämre än vad jag har idag. Viewtyn har 5.0, med autofokus och blixt. Och jag som tar så mycket bilder med mobilen blir helt till mig av tanken på en bra mobilkamera. Dessutom finns ju viewtyn nu så jag kan gå direkt efter jobbet och hämta ut den helt gratis (beroende på hur länge jag vill binda upp mig såklart).

Är iphonen så mycket snyggare att den är värd att vänta på och dessutom få en så mycket sämre kamera?

image616

     
  Iphone Viewty
     
Storlek 115*61*11,6 103*54*15
Vikt 135 112
Minne 8 GB 170 MB expanderbart
Skärm 3,5 tum 480*320 3,0 tum 400*240
Kamera 2,0 mp 5,0 (med blixt)
Radio Vet ej Ja
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0