Datordöd

Ja... den dog igår. Eller den är inte helt död, men tillräckligt död för att jag inte ska kunna använda den. Ska se om jag kanske kan få igång den ikväll, annars är det inlämning som gäller på fredag. Den ska ju bli fint väder i helgen så vi får väl överleva med endast EN dator i hushållet. Det blir inte lätt, men det ska nog gå.

MEN jag var förutseende och köpte en ny telefon så jag hade ändå något att leka med igår efter att Maja somnat. Det blev en Viewty och den är så fin och härlig och bra. FAST det finns inga spel i den. Inte ett enda. Lite dåligt tycker jag. Dessutom så kan jag inte surfa med den. Saknas någon inställning som jag ska ringa om sen. EDIT: kan visst surfa... men bara inte ladda ner nya spel. Mycket mycket skumt.

Men datordöden innebär ju tyvärr att jag inte kommer kunna blogga och foruma mig så mycket. *skräck*

Kram på er mina 30 stabila besökare. Och naturligtvis ni andra som tittar in då och då också. ;)

Kommentarer
Postat av: anna

jag hoppas du fixar datorn snart! tråkigt om du inte kan blogga och va på tv-land och så =/

2008-05-08 @ 15:17:21
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0