Vip kund hos 3

Tydligen så blir endast ca 10 000 om året VIP kunder hos 3 Jag undrar hur många kunder de har? För det enda han kunde motivera det med var att jag betalat mina räkningar i tid och så. Men jag tackar och tar emot. De ville ge mig ett mobilt bredbands modem, men han erkände att det lät som om jag inte hade någon användning för det (man band upp sig på att betala 199 :- i månaden för det, vilket säkert är bra om man nånsin lämnar lägenheten med sin laptop). Istället ger de mig en ny telefon. En Walkman mobil med radio och sjukt mycket bättre ljud än den jag har nu tydligen. Jag ÄLSKAR min mobil. Den är så vacker. Men varför inte ha 2? Jag är mobiltelefon tokig och tills jag ska köpa min iphone så kan jag ju ha 2 andra och byta mellan. Som i Gossip girl så man kan matcha med sin outfit. ;)

image431
Enligt Sony Ericssons hemsida så är det inga jätteskillnader mellan telefonerna. Älskar deras funktion där man kan välja ut upp till 3 telefoner och jämföra med varandra, grymt bra.

Det enda som förbryllar mig är att säljaren (som var den trevligaste säljare jag någonsin pratat med, jag skojar inte när jag säger att vi pratade i drygt 20 minuter) sa att det var en väldigt liten telefon. Min make har en sånhär och den är inte alls speciellt liten. Finns det olika 660? Fast den hette W660... Jaja, det märker jag när den kommer.

Kommentarer
Postat av: Kia

snygg mobil :)

2008-03-25 @ 09:53:29
URL: http://ChocolateTherapy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0