Tillbaka i verkligheten

Så var man då tillbaka på jobbet efter mer än en veckas frånvaro. Det är skönt, men samtidigt jobbigt då det är sjukt mycket att göra. Det är så mycket som läggs åt sidan när jag är borta, saker som jag kan göra när jag kommer tillbaka verkar det tyckas. Det enda som görs är det mest akuta så idag är det vansinnigt hektiskt. Så hur hinner jag då sitta här och blogga undrar ni? Jo jag har en väldigt sen lunchrast, slängde i mig en banan och en apelsin tidigare idag och nu sitter jag och äter/dricker en kopp soppa samtidigt som jag surfar lite. Jag trodde jag skulle fixa att jobba hela dagen, men nu behövde hjärnan en paus. 2 timmar kvar innan hemgång...

image388

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0