Shoppingen

på laRedoute, eller resultatet av den fick jag hem i förrförra veckan. Strax efter jag skrivit det andra inlägget. Klänningen var inte riktigt fin IRL som på bilden, men fortfarande fin och fantastiskt skön. Har bara haft den som en tunika över ett par jeans eller barbent hemma, men med ett par leggings till tror jag den blir riktigt fin.

Köpte även ett par jeans som jag först tänkte skicka tillbaka de de var strechiga och jag är inte mycket för strechjeans, men sedan provade jag dem igen och de sitter fint och jag gillar färgen och modellen så jag behåller dem ändå. Fast det blir nog till att köpa ett par på H&M nu under rabattveckan, H&M har förutom Cheap Monday mina favoritjeans. Saknar fortfarande mina gråa stuprörs CM som jag köpte i Sthlm för några år sedan. Slet ut dem fullständigt så det var bara att kasta. Har ett par svarta som jag verkligen gillar också, men man kan ju inte ha dem varje dag... Vill ha ett par våriga ljusa utsvängda. Typ som de här (och priset är ju sjukt bra);

image391

Eller de här, fast gärna lite ljusare

image392


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Åh, fiiina byxor - har också kollat in dem. Planerar att införskaffa ett par när jag inte längre ser ut som en badboll.

2008-03-18 @ 21:57:57
URL: http://litenarvid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0