One Tree hill

Är i mitten av säsong 2 i min omtitt och jag måste säga att det är faktiskt riktigt bra. Jag tror jag ska sluta uttala mig negativt om serien hädanefter för de kommer visst tillbaka och biter mig. Men det är trevligt att ha något som engagerar en så. Det har blivit riktigt livliga trådar på tv-land och det är ju kul. ;)

image363

Och The CW verkar vilja vara snälla nu efter nedläggningen av Veronica Mars förra året och har lovat nya säsonger åt både just One Tree Hill och Gossip girl. (Även Supernatural, Smallville, Top Model och Everybody hates Chris för de som kan vara intresserade av dem). Bägge serierna kommer även få några avsnitt till på den här säsongen trots strejken. Så det är kul. I april kommer dem och även Bones! Annars är det nog hösten som gäller för resten av mina favoritserier. Men det gör ingenting. Jag har så mycket att se ikapp.

(Skrev det här inlägget igår, men råkade trycka bort fönstret. Såg idag att det hade sparats.)


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Själv är jag mest intresserad av Onsalahistorien, hihi! Hur går det?????

2008-03-06 @ 13:26:32
URL: http://litenarvid.blogg.se
Postat av: anna

oj har gossip girl fått en till säsong?! grymt :D men jag fattar inte hur oth kan ha fått det, men ja.

kul med livliga diskussioner :)

2008-03-06 @ 17:28:31
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0