Lipstick jungle

Den här serien har jag faktiskt blivit riktigt förtjust i. Efter att preairpiloten var toppenbra, så bytte de ut i stort sett alla manliga skådisar till den riktiga piloten och jag tyckte det blev sämre. Men för varje avsnitt som har gått har den arbetat sig tillbaka och nu när jag såg 7'e avsnittet igår så insåg jag att jag har fastnat. Det är en riktigt charmig serie om 3 karriärskvinnor i 35+ åldern. Till skillnad från råkassa Cashmere mafia så har de verkligen lyckats med castingen på dessa 3 kvinnor. Cashmere mafias största problem var att huvudkaraktärerna var så otroligt svåra att tycka om. I Lipstick jungle älskar man dem alla 3.
Jag är lite irriterad över att de fegade ur från preair piloten där Brooke Shields karaktär Wendy's man inte står ut med att leva i hennes skugga och vill skiljas. Det känns lite fegt att de tog bort allt det och istället ger henne lyckliga familjen. Men jag gillar den nya skådisen som hennes man (nu när jag vant mig) och det är trevligt att någon har det bra också. :)

Jag kan varmt rekommendera denna serie till er som gillar den här typen av serie. Det är mycket kvinnlig vänskap, attraktiva män, vackra kläder och lyx och flärd och tavlor för 50 miljoner dollar. Och naturligtvis en bra story och trovärdig dialog. I like it!

image432


Kommentarer
Postat av: Pyggme

Jaså du, du säger att Lipstick är bra.. Hmm, jag var inte alls övertygad efter piloten (första försöket) men om du gillar den så får jag nog ge den en ny chans. Jag gillar verkligen Kim Raver också.

Ha en bra dag i snöyran =)

2008-03-25 @ 14:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0