Ledig på torsdag

HURRA! Jag har världens bästa chef. Faktiskt. Han blev min chef förra måndagen, innan har han varit min närmsta kollega. Och han har en fantastisk ledarstil. Frihet under ansvar. Fungerar perfekt för mig som är så ansvarstagande. Sedan är han en riktig toppenkille och det gör ju inte saken sämre. Han har iallafall gett mig ledigt på torsdag (trots att jag inte frågade förrän idag) och därför är jag jublande glad! Ska åka med P & M till Tyskland och det ska bli fantastiskt!

Nu ska M snart hämta mig och så ska hon åka med och titta på den där fantastiska etagelägenheten jag skrivit om innan. Den jag jämförde med en lägenhet i Onsala. Den är inte såld än och då ska vi ge den en chans, trots att den är lite dyr. Jag kommer bli förvånad om jag inte älskar den från första stund. Frågan är vad A och banken säger.

Snökaoset utanför passar inte riktigt med mitt humör... Det borde vara blå himmel, strålande sol och ca 18 grader varmt. Men innan man minst anar det är våren här och man fyller 27, och Maja fyller 3!!

Puss på er kära bloggläsare! Kommentera gärna, det gör mig alltid så glad.

Kommentarer
Postat av: Mogan

Åh, ska du till Tyskland! Men du blir inte borta länge va? och vad ska du göra där?

2008-03-25 @ 17:11:47
URL: http://tvtillfrukost.blogg.se
Postat av: anna

ska du till tyskland? härligt :)

är också riktigt less på snön. men ja, det är iaf fint ute så länge man inte behöver vara ute själv hehe

ha det fint!

2008-03-25 @ 22:28:14
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: anna

svar: hehe okej låter kul :) ja det skab li skitkul verkligen! roligt att maja kan komma också :D

2008-03-26 @ 09:46:40
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: Pyggme

Hur var lägenheten??? Vill ju veta om den var lika läcker som på bilderna! :)

2008-03-26 @ 10:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0