kaotisk söndagskväll

Usch igår var en riktigt jobbig kväll/natt. Maja började kräkas och gjorde så både i sin egen säng och i våran. Stackars liten. :( Och som om det inte räckte att min lilla mådde så dåligt, min dator lade av också. Nu i morse startade den iallafall.

Men det blir VAB idag igen. Andreas har ju inte jobbat så många veckor på sitt nya jobb så vi var väl ganska eniga att det är bättre att jag är hemma. Han har ju dessutom tagit alla VAb tillfällen sedan i somras.

Igår var vi och tittade på huset i Onsala och vi gillade det verkligen. Är jättesugna på att vara med och buda. Men det var jättemycket folk så även om utgångsbudet var helt okej, så är nog risken stor att det springer iväg. Ska prata med både mäklaren och banken idag iallafall.

Majas nya favoritfilm är Alice i Underlandet. Den är verkligen tokigt konstig.

image385
"Ett jätte vardagsdags grattis till dig... till dig"

Kommentarer
Postat av: Mogan

Oj, det låter inte så roligt för Maja att vara magsjuk. Men min erfarenhet från att ha jobbat på dagis är att det ganska ofta går sådana smittor. Hoppas att hon mår bättre snart.

2008-03-10 @ 13:06:43
URL: http://tvtillfrukost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0