Imorgon kväll

Jag kan inte bestämma mig för vad jag ska göra imorgon kväll. Antingen är jag hemma med A och Maja och bara har en lugn mysfredag hemma. Eller så träffar jag lite BF människor och har mys hos/med dem. Jag känner mig jättedelad. Hade jag inte haft planer på lördagkväll också så hade jag utan tvekan valt BF'arna. Men nu kommer jag ju inte vara med Maja på lördag så då kanske jag borde vara det imorgon. Eller borde och borde... jag kanske vill det mer. Jag vet inte. Vad jag vet är att det är just något lugnt och mysigt jag är sugen på. frågan är om det ska vara med familjen eller nya vänner?!

image364
Klockren.

Kommentarer
Postat av: Mogan

Du kan inte ta med dig din dotter till vännerna? Eller det kanske inte passar?

Jo, jag har en laptop så jag skulle kanske sätta mig på ett café och skriva.Jag har faktiskt börjat på en bok vid flera tillfällen, men det blir aldrig längre än någon rad.

2008-03-06 @ 13:26:13
URL: http://tvtillfrukost.blogg.se
Postat av: anna

jadu jag vet inte :)

du vad sägs om en öl eller nåt snart? eller så får du gärna komma hem hit och dricka vin nån kväll :)

2008-03-06 @ 17:29:41
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0