Boendejakten fortsätter

Får väl uppdatera er lite på hur det går i jakten på ett nytt boende.

Vi har faktiskt nästan köpt ett hus. Men vi hoppade av när priset gått upp drygt 250 000 SEK. Då började det blir alldeles för dyrt för vad man fick. Så det fick bli någon annan som får bo i det fina huset i Onsala. Det känns faktiskt rätt och inte alltför trist.

Men vi vill fortfarande flytta. Så på onsdag ska vi titta på en lägenhet. Det är en 3'a som faktiskt är lite mindre än vad vi har idag, men det innebär bara att vardagsrummet är mindre och så har de en stor klädkammare istället. Mycket bättre. Min plan nu, innan jag har sett den mer än på bilder är att ha vår säng där inne. Man ska ändå inte göra annat än sova i sitt sovrum och så har vi då ett stort rum över för datorer, massagebänk, smyckeshörna och allt annat man kan tänkas vilja ha plats för. I mitt huvud blir det toppenbra. Vi får väl se hur det går rent praktiskt. Publicerar inga bilder förrän vi har sett den.

I övrigt hittade jag ett riktigt fint radhus på hemnet idag, men det var egentligen kanske lite för dyrt. Men OJ vad fint och ett riktigt bra läge. Inte långt ifrån den där fantastiska lägenheten jag skrivit om tidigare.

Kommentarer
Postat av: Mogan

Svar: Jo, det skulle vara härligt med tågluff, men som det ser ut nu blir det nog inte det (för den här gången), men kanske att jag skulle kunna göra det senare i vår. Jag kommer nog flyga hem istället till begravningen, eventuellt kommer jag hem redan på fredag, jag skriver mer om det i bloggen sen.

2008-03-17 @ 17:08:19
URL: http://tvtillfrukost.blogg.se
Postat av: Maria

Du har du Dates låt
Drömmer du om kärleken

2008-03-17 @ 18:40:06
URL: http://www.mariachen.blogg.se
Postat av: TvL

jaha, okej. :D då hoppas jag att säsongen forsätter att vara bra. ;)

2008-03-17 @ 19:07:29
URL: http://tvlover.blogg.se
Postat av: Maria

För jag har aldrig hört låten så jag kollar om det är nån som har den :)

ha ha får du för dig att sälja nån singel så säg till

2008-03-17 @ 19:18:43
URL: http://www.mariachen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0