Veckan

Lunchrast igen och dags för ett litet blogginlägg.

Haft fullt upp varje kväll den här veckan och det mobbade A mig för igår kväll. Tyckte jag spenderade alldeles för lite tid med min dotter. Naturligtvis var det bara för att reta mig. Han retade mig också genom att ringa när jag satt på jobbet innan jag skulle gå för att berätta att han och Maja stod och gjorde pannkakor. Orättvist! Men jag fick en fantastiskt trevlig kväll med 2 av mina närmsta vänner. Hemmagjord pizza följt av te. MYS på högsta nivå. I tisdags var jag och tog mått för klänningen A-C ska sy. Den kommer att bli fantastiskt fin med tanke på hur fullkomligt strålande vacker M's brudklänning är. Hon är helt otroligt skicklig! Efter det var det körsång. Älskar att sjunga!!! Idag ska jag inte göra något. Funderar på att sticka och köra lite Power plate på kvällskvisten.

Kommentarer
Postat av: anna

oj jag visste inte att du hade en dotter! vad roligt :) hur gammal är hon? fint namn också förresten. jag heter maja i andranamn ;)

2008-01-25 @ 23:37:38
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: Magdalena

anna: Hon är 2 ½ och naturligtvis det bästa som finns. :) Vad lustigt att både du och Mogan heter Maja. Men visst är det fint, och hon passar perfekt till det.

2008-01-27 @ 17:08:20
URL: http://makane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0