Vad jag ska bli när jag blir stor

Jag har kommit på det. Äntligen vet jag. Jag har kommit på vad jag vill bli när jag blir stor! Vissa kanske tycker att jag är stor redan. 26 år gammal, gift, mamma... Men större kan jag ju bli iallafall. Eller det vill jag nog inte, blir gärna mindre i samband med att jag blir äldre. 

Till hösten blir det, om ekonomin klarar det, skolbänken igen i 2 år. (om jag kommer in). Lite för många om för att man ska kunna jubla än. Men jag gör det ändå. Jag jublar för att jag efter 26 års förvirring kommit på vad jag vill arbeta med. Det ni!

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad är det då? Nyfiken!

2008-01-04 @ 12:21:28
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Magdalena

Hihi. Tanken var att skriva det. Sedan tänkte jag att jag ville göra er lite nyfikna. Snart kommer ett nytt blogginlägg med mer info om vad det ska bli av mig. :)

2008-01-04 @ 13:34:03
URL: http://makane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0