Nytt år och nya förväntningar

Jag tycker om nyårsafton. Jag tycker om att på något vis få en nystart. Det är ju lite fånigt, det vet jag. Man kan lika gärna börja på nytt när som helst. Men jag tycker om känslan av att ett nytt år för med sig nya saker och med det också en vilja att förändra saker som inte är som jag vill. Jag brukar aldrig avge nyårslöften. Förra året (och då menar jag nu i december år 2007) så gjorde jag faktiskt ett halvdant försök på Buffyforum;

- Faktiskt utnyttja träningskortet jag betalat för ett & ½ år och använt pinsamt lite.

- Hålla bättre ordning hemma

- inte spendera all ledig tid vid datorn.


Låter väl inte omöjligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0