Listdags igen. ;)

JAG ÄR:
Blyg: I vissa situtationer ja, men har blivit mycket bättre på senare tid
Smart: Ja
Långsam: Nej inte direkt
Stressad: Nej det tycker jag inte
Tålmodig: Det beror på vad det gäller. Jag tror nog att jag tror att jag är mer tålmodig än vad jag egentligen är.
Djup: Ganska
Öppen: I vissa situationer. Men det skulle inte skada med lite mer tror jag
Ärlig: Ja
Positiv: Allt som oftast ja
Rolig: I have my moments
Ansvarsfull: Inte tillräckligt tror jag. Borde vara mer ansvarsfull när det gäller hemmet, träning, pengar... Men det är inte alltid så kul. Och huvudsaken är att jag och min familj har det bra och mår bra. Så löser sig resten. ;)

JAG HAR
Svikit en kompis:
Det hoppas jag inte
Förlorat en bästa vän: Nej. Ingen som jag ser som bästa vän på riktigt (när jag var liten hade jag olika bästisar varje vecka och de har jag inte kontakt med allihop förstås...)
Sagt att jag älskar en kompis: Givetvis
Sovit med en killkompis: Nej inte vad jag kan minnas
Sovit med en tjejkompis: Absolut
Pussat en av samma kön: Jadå.
Slagit en kompis: Har nog aldrig slagit någon tror jag.
En kompis som vet allt: Det finns kanske ingen som vet precis allt, men det finns människor som vet så mycket om mig som det är möjligt att veta.
Berättat hemligheter: Vems? Andras brukar jag hålla för mig själv om de ber mig om det.

JAG HAR
Blivit sårad:
Naturligtvis
Haft stadigt förhållande: Giftermål är ganska stadigt tror jag...
Krossat någons hjärta: Ja. Krossat är kanske överdrivet, men visst har jag sårat någon som velat mer än jag.
Gett någon ditt hjärta: Ja. Andreas har mitt hjärta, alltid. Och Maja naturligtvis. Den kärleken är starkare än något annat.
"Playat" någon: Haha "Playat"? Förstår inte ens vad det betyder. Spelat? Lurat? Först tänker jag "playa" som strand typ, men det är inte logiskt någonstans...
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Nej, de orden försöker jag att inte slösa med.
Varit otrogen: Nej

FAVORIT:
Låt just nu:
As-tu déjà aimé ifrån Les Chansons d'amour
Pryl: min dator tror jag. Den ger mig så mycket bra.
Film: Les Chansons d'amour
Bok: Oj. Inte läst på alldeles för länge.
Lärare i skolan: På högstadiet hade jag underbara lärare. Främst Kent (matte & fysik), Eva (engelska) och Unni (svenska). Och naturligtvis min musik och ljudproduktion lärare i gymnasiet, Pär.
Plats: En vacker park i Kyoto
Frukt: Apelsin just idag. Åt precis en som var fantastiskt god. I vanliga fall skulle jag nog svara Kiwi där.
Läsk: Pommac
Ha på mej: baggy jeans, grått linne, svart-grå randig tröja

JAG HAR
Opererat mig: *funderar* Nej det har jag nog aldrig gjort vad jag kan minnas
Cyklat omkull: Jadå. Men en full brevbärarcykel i snö är det lätt hänt kan jag säga
Sjungit i duschen: Allt som oftast
Hoppat bungyjump: Nej
Fobi för något: Småkryp, lite småfobi för fötter också...
Sett någon dö: Ja
Varit på begravning: Ja
Sagt att jag hatar någon: Inte till den personen. Men jag har nog använt det ordet i något sammanhang.

LIVET:
Svart eller vitt: Grått ;) Livet är varken svart eller vitt.
Skriva eller tala: Skriva
Öl eller cider: Öl
Nagelbitare: Har varit
Mobil eller ipod: Mobil
Snygg eller charmig: Jag eller vad jag föredrar? Charmig.
Lösgodis eller choklad: Choklad
Frukt eller grönsaker: grönsaker
Film eller serie: Serie
Festa eller softa: Något därimellan. Ett gäng vänner, god dryck, snacks och sällskapsspel alá TP eller singstar och jag trivs som fisken i vattnet.
Sommar eller vinter: Sommar
Fredag eller lördag: Lördag
Ljus eller lampa: Ljus
Kärlek eller vänskap: Vänskap är ju också kärlek så jag tar kärlek.

Lista lånad ifrån fiian.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0