Goodiebag

Var med och tävla om godheter i en Goodiebag hos shopaholicmamman.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Oiiiii saknar dig lillstumpan. Hoppas du fick mitt FB-mail, hade så gärna velat ses, men det kändes som att vi var tvungna att åka på fredagen - mamma var rätt sliten he he. Kommer säkerligen ned igen snart, innan mars. Har BF 9/4, och även om jag vet att Sahlgrenska är helt okey vill jag helst föda bebis i karlstad hä hä. Stor kram, hälsa Melissa ( som verkligen borde vara inne på FB mer... ), hörs och ses SNART hoppas jag.

2008-01-03 @ 21:35:11
URL: http://litenarvid.blogg.se
Postat av: Charlotte

Var ju tvungen att kika tillbax såklart :) Mysig blogg! Ang ditt förra inlägg- sådär har faktiskt jag oxå gjort en gång, en endaste men jag visste verkligen inte vad jag skulle göra...så jag bara tog han under ena armen och hans saker i den andra och lixom kastade han och sakerna in i bilen på samma gång och bad en bön att ingen från barnavårdsnämnden såg mej och åkte hem! Vad ska man göra lixom? Skönt att det finns fler... :) Kram på dej!

2008-01-03 @ 23:00:13
URL: http://upptagnamamman.blogg.se
Postat av: Magdalena

Kerstin: Har svarat på FB idag godis! Melissa ska stänga ner sitt konto på FB för hon är aldrig inne. Hon har insett att hon bara luras när hon finns där, men aldrig är där. Vi ska ses snart, det bara är så. Och som jag skrev i mailet, om vi inte hinner innan så kommer vi definitivt upp när minikotten kommit ut. KRAAAAAM

Charlotte: Kul. :) Ja, vad ska man göra? Men jag tror inte barnen far illa av att det händer någon gång. Men det är ju som sagt inte ett av de ögonblick man helst vill framhäva som mamma (och ändå väljer jag att blogga om det och visa det för hela världen... hm nåja ;)). Men det är skönt att veta att det inte bara är jag som kan reagera så. Kram

2008-01-04 @ 08:36:56
URL: http://makane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0