Bones

Då var det dags att tipsa om en ny tv-serie igen. Den där tv-seriebloggen jag försöker mig på ibland verkar aldrig bli på allvar, så ni får stå ut med sådant här.

Senaste nytt i min tv-serie värld är nämligen tv-serien Bones. Anledningen att jag började titta är tudelad. Dels för att stilla min längtan efter David Boreanaz när jag sett färdigt på Angel och dels för att det då inte fanns någon moderator för Bones tavlan på tv-land. Jag började titta och tyckte det var helt okej. Nu när jag har kommit längre än halvvägs in i säsong 2 är jag såld. Det allra bästa är karaktärerna och deras samspel. Bones/Brennan (Emily Deshanel) och Booth (DB) har fantastisk kemi. Säsong 3 sänds just nu i USA.image204

Kommentarer
Postat av: Mogan

Hej Makane! Det här är Mogan på tv-land du vet. Jag hittade länken till din blogg på din profil och började läsa. Jag har också börjat blogga så du får gärna kolla i den också om du vill. Bones har jag inte följt för jag brukar tycka att kriminalserier kan bli rätt tröttsamma. Men kanske att jag borde kolla upp det. Förresten så har din dotter samma namn som jag.

2008-01-03 @ 18:35:03
URL: http://tvtillfrukost.blogg.se
Postat av: Magdalena

Mogan!! Vad roligt att du hittade hit. Jag kan absolut rekommendera Bones. Det är klart att du är ju vad jag förstått det som inget stort DB fan (det är väl kanske inte jag heller, men jag gillade verkligen honom som Angel och han är fantastisk som FBI agent), men serien är absolut värd att se. Det är en serie som kretsar otroligt mycket kring karaktärerna och deras underbara dialog. Naturligtvis är det ett nytt COTW i varje avsnitt och det är en stor del av serien. Men de lyckas göra det intressant för att de gör det personligt. Jag är oftast inte intresserad av den här typen av serie och har därför inte gett Bones en chans förrän nu i strejktider när man hade lite tid över. (var ska man göra om man inte kan titta på tv-serier liksom? ;)) Och jag blev positivt överraskad.

Mmm.. världens finaste namn. :D

har kommenterat i din blogg med. Ska läsa mer där när jag hinner.

2008-01-04 @ 08:32:31
URL: http://makane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0