A boy named Sue

Att komma på titlar är det värsta med att blogga. Så idag fick det bli en favoritlåt med Johnny Cash.

Jag bryter lite mot min egen regel och bloggar på jobbet. Men jag gör det åtminstone på min lunchrast så det känns inte så fel.

Har sett klart på Chuck, en riktigt liten guldklimp i tv-serie världen. Charmig och rolig, kan helt klart rekommenderas.

Jag har blivit moderator på underbara tv-land också. Tavlorna Bones och Gossip Girl är jag nu tillsammans med Pyggme och eaureka ansvarig för. Känns fantastiskt roligt. Bägge serierna är fullkomligt underbara!

Och snart är det ju filmfestival. Jag har inte köpt några biljetter än, men ska göra det idag eller imorgon. Underbart roligt ska det bli.

Idag ska jag hem till tjejen som ska sy min klänning inför bästa vännen M's bröllop. Hur kul som helst. Inte varje dag man får en klänning uppsydd. Hoppas man kan få se M's också, för den är ju nästan klar. Apropå det så håller jag på och filar lite på mitt tal. jag är verkligen ingen talare, men när hon gifter sig så måste jag ju. Funderar dock på att sjunga något istället för att prata massor. Bara säga lite grann och sedan sjunga en sång. Men vilken? Hon har ingen favoritsång som känns perfekt, och det måste ju vara något som passar... Någon som kan rekommendera något? Vill helst inte ha något för uppenbart och vanligt.

Nej, nu ska jag upp och äta mat.

xoxo M

Kommentarer
Postat av: Karin

"Endless Love", kanske? "Love is all around"? "Seventh heaven" ("Sjunde himlen finns" på svenska, med Cecilia Wennersten)? "Allt som jag känner"? :)

2008-01-22 @ 12:12:53
URL: http://www.dansflikkan.webblogg.se
Postat av: Magdalena

Oj förslagen bara bubblade ur dig. Vad härligt. Jag ska lyssna, läsa och fundera. Tack. :)

2008-01-22 @ 16:13:22
URL: http://makane.webblogg.se
Postat av: Maria

Oj bra fråga.
*Är det en dröm*
sitter o lyssnar den nu med Johan Thorsell

2008-01-22 @ 22:51:00
URL: http://www.mariachen.blogg.se
Postat av: Maria

ha ha varför inte *kär o galen* me lotta engberg

2008-01-22 @ 22:54:26
URL: http://www.mariachen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0