Vilket bredband är bäst?

Det värsta med att vi ska flytta är att vi blir av med vårat fiberlan. 100 mb ner och 10 upp. Det går så vansinnigt fort att man antaligen inte utnyttjar det till fullo jämt. Men nu när vi ve och bedrövelse behöver gå tillbaka till adsl igen. Vad ska vi välja? Jag tror inte att min make accepterar något annat än Telia (som har en bra deal nu förvisso), men vad tycker ni? Har ni haft problem eller varit jättenöjda med något?

Telias deal är som följer;
image449
image450

Får ringa och prata med Telia helt enkelt. Vi har ju dem idag, men måste ju ändå skaffa adsl på nytt.


Kommentarer
Postat av: anna

jag har haft problem med comhem, men det var jättelänge sen. 3's mobila bredband verkar funka fint än så länge :)

2008-04-10 @ 18:34:25
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: Kola

Ja, jag vet att jag borde vara lojal mot mitt företag, men vi är attans dyra. Kolla in tdc.se eller alltele som köpte upp tdc's kunder. Jag var jäkligt nöjd med dem på prytzgatan. mycket kvalitesurf för pengarna, aldrig några avbrott. Det var klubba som hjälpte mig hitta dem.

2008-04-10 @ 18:41:04
URL: http://kola.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0