Veronica Mars convent i London

I juni är det Veronica Mars/Prison Break convent i London. Sjukt sugen på att åka. Kristen Bell och Jason Dohring kommer. Om många köper biljetter kanske det blir fler. För min del hade de ju kunnat skippa Prison Break som jag inte alls bryr mig om. ;)

Mitt största problem (förutom någon att åka med, men du är ju sugen Pyggme :D) är tiden. Min dotter fyller 3 den 11 juni och det är den helgen 13-15 som det är satt att vi får vår nya lägenhet. OCH att vi tänkt åka en vecka till något varmt ställe där i mitten av juni. Så jag får inte tiden att räcka till riktigt. Men tänk vad fantastiskt roligt det hade varit.

Gå in här och kolla.


Kommentarer
Postat av: Pyggme

Jag vill nästan inte läsa fanficen (fan ficen?)för då blir jag än mer sugen!!!

Din dotter och jag fyller år på samma dag! Lustigt. Det är inte en optimal helg för mig heller egentligen, samtidigt som det verkligen är det. Jag har redan semester den veckan för att jag fyller år (inget att fira direkt men jag tycker inte man ska behöva jobba på sin födelsedag, borde stå i ens anställningskontrakt!) och min pappa fyller jämnt den 12. Så på ett sätt är det perfekt. Om nu inte pappa ska ha nån stor baluns och därmed har det på helgen. Fast jag tror inte det, inte hans stil direkt..

Åh, det hade nog varit skitkul...framför allt eftersom båda två är där...

:)

2008-04-03 @ 18:32:29
Postat av: Magdalena

Jo man blir verkligen sugen. Fast jag tycker faktiskt att det stillar suget litegrann också. Det är skönt att läsa fanfic som är bra skriven. Som verkligen fångar karaktärerna. Men som sagt, jag förstår dig. Man saknar ju det så mycket...

Jaha. :) Det var ju lite lustigt. Jag tänker inte bestämma mig riktigt än iallafall. Men det hade ju varit helt fantastiskt!

2008-04-04 @ 10:09:39
URL: http://makane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0