suck och pust och stön

näsan rinnner och ögonen rinner och huvudet är TUNGT.

Därför har jag inte orkat blogga eller läsa era bloggar. Har bara legat i sängen eller på soffan och tittat på serier, film och spelat Mario Kart. (fantastiskt spel)

Har fixat ihop en grej till den blivande bruden också förstås. Och imorgon måste jag verkligen in till stan och jag vet inte hur det ska gå till. Får kolla om pappa kan skjutsa in mig en snabbis för att lösa det jag måste fixa inför bröllopet på lördag. För oavsett hur jag mår så tänker jag gå dit. Hoppas bara att det vänder snart. För idag är jag bara ännu sämre än igår.

Ingen feber iallafall... alltid något.


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag var likadan inför mammas 50-årskalas förra veckan men jag klarade det. Här är min ku: Ibumetin. Två när du går och lägger dig och tvåx2 under dagen (man behöver inte må dåligt), nässpray även om i begränsad omfattning för det gör ont i min äsa av spray, kan jang två shotar om dagen, bisolvon hosttabletter. Sen när jag kom hem till mamma och pappa hade pappa en flaska coccilana i kylen. Praise the lord! Hittar du en sån är det jättebra. Krya på dig!!

2008-04-18 @ 10:24:23
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: anna

usch det är så jobbigt när man är sån där. man är helt orkeslös. hoppas verkligen du kryar på dig. drick mycket vatten! det gjorde jag och det funkade :)

2008-04-18 @ 10:48:32
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: Mogan

Echinacea ( t ex esberitox även om det är dyrt), C-vitamin, vitlök i massor, honungsvatten, nässpray. Värktabletter under bröllopet, mycket sömn.

Krya på dig!

2008-04-18 @ 11:28:06
URL: http://tvtillfrukost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0