Snart är den vår

Lägenheten. Imorgon ska vi betala handpenning. Första steget mot att den blir våran. Vårt nya hem som Maja brukar säga. Fast hon brukar säga det om det mesta. Och mest "Mitt nya hem". Det kan vara allt ifrån en kundvagn till sin säng med sänghimmel, en bit av vardagsrummet eller vad som helst.

image440

image442

Här är då planritningarna igen. Har ni några tips på hur vi ska möblera? Var ska vi t.ex. ha datorerna? I vårt sovrum? I en klädkammare? Någonstans på nedervåningen? (vi kommer ha TVÅ våningar!!!)

Jag vet att jag är lite fixerad, men det är så fantastiskt så ni kan inte ana! Att flytta ifrån vår skräpiga lilla lägenhet till denna nyrenoverade vackra etagelägenhet. Så ni får stå ut med mitt tjat.

Vad som inte syns på denna är att det även på andra sidan på övervåningen är en krypvind. Det som kallas förråd är en gigantisk krypvind, men även på motsatt sida är det en lite mindre som man når ifrån klädkammaren. Fantastiskt bra med så mycket förvaring!


Kommentarer
Postat av: anna

den ser helt perfekt ut verkligen! vilken fin trappa :)

2008-04-03 @ 12:33:29
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: Kola

Jag skulle nog försökt ha datorerna i förrådet, det såg ganska stort ut, det är ju att föredra, man sover ju bäst utan massa tekniska pinaler i samma rum. :o) Jättefint verkligen, det blir nog kanonbra.

2008-04-03 @ 15:18:55
URL: http://kola.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0