Sköna söndag

Det programmet älskade min mamma. Hon tittade varje söndagmorgon och det mysigaste som fanns var att springa ner och krypa i sängen med henne och titta på det.

Mamma, du fattas mig.

Idag har verkligen varit en bra söndag. En dag kan inte få en mycket bättre start än att bli väckt av att min babe ringer (jo när Maja kommer och pussar en såklart... men förutom det) och man går upp och sätter sig bredvid M i soffan medan P gör värsta frukosten med pannkakor (!!). En härlig promenad i fantastiskt vårväder till tåget och sedan ut till Onsala.
Fast Maja ramlade idag från soffan hos pappa och det kunde gått riktigt illa. Hon föll över ryggstödet och landade på huvudet (stor bula i pannan) och gjorde en volt och landade på ryggen. Fy FAN vad hemskt det var. Jag brukar kunna vara samlad men jag fick faktiskt panik först. Innan jag insåg att det viktigaste är att vara lugn för att inte göra henne rädd. Men det verkar bara ha varit en bula för sedan har hon varit pigg och glad hela kvällen. Och förutom det har det varit en riktigt skön söndag. Här kommer lite bilder.


Såhär ser klänningen ut som jag ska ha på bröllopet. Fick med mig den hem från M&P. Och skorna inhandlades igår på Din Sko. Jag och Maja köpte också gummistövlar men de har jag glömt att fota. Men Jenny, jag tror det blev likadana som du köpt. De var ju t.o.m. ännu snyggare IRL. ;)
image480

image484
Världens bästa Maja i söt krabbklänning som jag nämner endast för att den var så billig (49,90 på H&M). Fantastiskt!
image492
Min prinsessa.

Lite lägenhetsbilder eftersom vi kämpat så för att få den visningsbar.
Är speciellt stolt över balkongen som innan helgen innehöll en sönderbarrad våt gran, 4 gråa stolar som en gång varit svarta och 3 krukor fulla med allt annat än friska växter;
image491


Avslutar med lite egopics. Eftersom jag alltid är den som fotar så tar jag mycket såna här på mig själv. Annars får man ju aldrig vara med ;)

Kommentarer
Postat av: anna

alltså jag säger det varje gång, men gud vad söt maja är! jättehärliga bilder :)

2008-04-14 @ 12:26:10
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: Kerstin

Som vanligt superfina bilder, me like a lot!! :-D Tusen kramar från din Ständigt Gravida Kompis K

2008-04-14 @ 14:18:40
URL: http://litenarvid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0