Ödet får bestämma

Nu är det bara en månad tills ansökningstiden går ut till utbildningen jag vill läsa i höst. Har bestämt att ödet får bestämma. Kommer jag in blir det utbildning. Kommer jag inte in blir det bebis.

Idag ska jag prova klänningen för bröllopet igen. Den är i stort sett färdig. Ska bestämma vart bandet ska sitta, hur tyllen ska vara och helt enkelt att klänningen sitter som den ska. Blir nog en snabbfika med M innan också. Stackarn är så orolig att hon inte ska få någon möhippa. 

Det är inte långt kvar till bröllopet nu. Ska bli fantastiskt roligt. har gått och filat lite på mitt tal idag. Blir nog bra. Måste bara ringa toastmastern och säga att jag vill hålla ett tal.

Åh vad jag längtar till att få flytta in i den nya lägeheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0