Möhippa del 1

Dagen började alldeles för tidigt. Jag vaknade vid halv 7 och kunde inte somna upp. Så jag gick upp och tvättade håret och fixade och donade med allt som skulle med. Träningskläder, bikini, pärlor osv osv. Vid kvart i 8 lämnade jag den sovande familjen och gick in i bilen där pappa satt och väntade. Vi hämtade upp K och begav oss in till Johanneberg. Eftersom pappa hade tid att passa i stan så blev vi tidiga, men vi köpte en nappflaska och plastglas på Willys och ställdes oss att vänta på resten. När alla var samlade så gick vi upp till huset där N stod utanför och rökte. Vi smög oss in i hallen allihop och när M vände sig om förstod hon ingenting. Plötsligt vad hennes hall fylld av hennes närmsta vänner. Hon såg helt likgiltig ut och började sedan att storgråta av att alla hennes spänningar inför det släppte. Vi gav henne en lista med underliga saker att packa ner, medan vi tog fram frukosten vi tagit med oss. Frukost och bubbel och prat och sedan var det dags att ta bussen till nästa grej.
image444


Bussresan tog ca 20 min och M försökte lista ut vart vi skulle. När vi gick av bussen och följde vägbeskivningen så hamnade vi fel. Vi ringde och då hade de byggt om busshållplatsen, men inte uppdaterat beskrivningen. Vi träffade en snäll man med en röd volvo som skjutsade oss i 2 omgångar till

image445
där det var dags för femkamp. Gladiatorkamp, Mekanisk tjur, Bungeerun, Lasegame och Sumobrottning. Fantastiskt roligt. Speciellt Lasegame där vi allihop fick otroliga adrenalinkickar.

Kommentarer
Postat av: anna

svar: tack gumman, hatar verkligen såna här dagar. och ja det är tur jag har håkan att se fram emot på lrödag :)

låter som att ni hade en toppendag iaf :D

2008-04-07 @ 14:46:52
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0