Magisk kväll?

Hur fantastiskt låter inte det här?

Kent + Håkan Hellström, onsdag 23 juli 2008, kl 19.30 

Kent + Håkan Hellström, onsdag 23 juli 2008, kl 19.30


SOFIERO SLOTT, Helsingborg

Insläpp 18:00
På scen 19:30
0 - 7 år gratis i målsmans sällskap.
7 - 12 år 240: - ink se avg
13 år fyllda och vuxna 450: - ink se avg
På nätet gäller endast direktbetalning

Jag är inget gigantiskt Kent fan, men jag tycker verkligen de är bra och tillsammans med Håkan Hellström i gräset utanför ett slott en varm julikväll låter MAGISKT!

Kommentarer
Postat av: anna

ååh skrev en kommentar och så försvann hela :P men ja det där låter grymt :) men ska se både kent och håkan i sommar (plus håkan imorrn då) så det får nog räcka hehe.

comhem måste finnas i huset ja men det är inget jag rekommenderar. tre's mobila bredband är skitbra om ni har bara en dator (ni får ju bara ett modem). kostar 199 kr i månaden och om man beställer nu så får du modemet gratis :)

jag hoppas jag slipper bli riktigt sjuk, är mest snorig än så länge så ska kurera mig ikväll.

2008-04-11 @ 10:27:13
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0