Hatkärlek till min dator

Jag älskar min dator, men det innebär att jag fullkomligt hatar den när den inte fungerar. Som idag. Den har inte gått att starta på hela kvällen. Det gjorde förvisso inget egentligen för då fick jag röjt litegrann och gjort lite smycken och sett lite Veronica Mars. Men ändå. Jag tänkte ju blogga och se lite In treatment. Men nu när klockan är över elva blir det alldeles strax läggdags istället.

image433
Min prinsessa på väg hem i det fantastiska vädret. Endast tunn vårjacka... underbart.

Allt gick förresten bra på banken. På fredag ska vi dit igen och fixa handpenningen. Lycka!

Kommentarer
Postat av: anna

gud vad hon är söt maja :)

klänningen är från nån designer jag inte minns namnet på nu men alldeles för dyr för oss dödliga tyvärr:/

åh perfekt! om jag fortsätter se s.2 i den här takten så dröjer det nog inte så länge innan jag hojtar till hehe

2008-04-01 @ 23:13:18
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: Kerstin

Åh vad hon är GULLIG!!!

2008-04-02 @ 14:38:54
URL: http://litenarvid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0