Galna drömmar

Har drömt så mycket inatt att jag var helt slut när jag vaknade. Jag minns inte allt, men vad jag minns är;

Min älskade vän K fick sin andra kotte. Frisk och fin. *lycka* (Helt logiskt eftersom jag tänker mycket på det nu)

Jag och A var på en strand någonstans med sjukt mycket människor. Helt fullt. Plötsligt blev det ett rasistmöte. Och några stackars invandrare blev ivägtvingade och då var vi väldigt många som också gick därifrån. (VAD kommer sånt där ifrån?!)

Vi var ett helt gäng iväg och reste någonstans och sprang omkring på massa bryggor utan att egentligen komma någon vart. Jag minns inte vilka som var med. Kanske inga jag känner. Men jag minns en man som var väldigt lik Anthony Head (Giles i Buffy).

Och mycket mycket mer. Jag vaknar ofta flera gånger varje natt och har därför väldigt mycket olika, fast ganska korta drömmar. Men jag brukar ofta minnas dem, och det är rätt underhållande.

Så... någon som vill tyda? ;)

image439
Bildgooglade drömtydning. Vacker bild.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hoppas drömmen blir sann...iaf den delen som handlade om Kotten. Ho ho. :-D Jag sitter här och håller på att DÖ känns det som, är så enormt trött och orkar inte sysselsätta A. Ont i magen, mår illa...iiiiii. *tycker synd om mig själv*

2008-04-03 @ 15:49:12
URL: http://litenarvid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0