För sent för Edelweiss

Fantastisk skiva. :) Sitter och lyssnar nu och har laddat telefonen så jag kan lyssna ordentligt och komma i stämning innan konserten imorgon.

Precis sett 27 dresses. Trevlig film som var ganska fånig, men underhållande.

Vi har köpt en ny lampa till vardagsrummet idag eftersom den andra gick sönder när vi spelade Wii lite för vilt. Riktigt snygg. Och vad såg jag då.. Mario Kart Wii har släppts. Det krävdes stor viljestyrka att inte köpa det. Kommer säkert göra det snart.. typ imorgon ;) Måste till Kungsmässan för att inhandla skor till bröllopet nästa helg och frågan är om jag kan gå förbi utan att köpa en gång till...

Kommentarer
Postat av: anna

åh härligt! 27 dresses är helt okej, lagom underhållande som du säger :)

ja vad kul! vi ska hem hit efter och festa tror jag. sen vidare på nån annan fest kanske eller ut . vi håller dte ganska öppet. men ska nog festa ganska hårt iaf, behöver det efter den här veckan =)

2008-04-11 @ 22:38:42
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0