En bra dag

Varit en bra dag idag. Jobbet var väl som vanligt, men inget större att klaga på iallafall, förutom att jag fick jobba över en stund. När jag kom hem hade vi ett välfungerande avlopp vilket var fantastiskt skönt. A slängde in en tvätt direkt och nu har jag precis tagit en dusch. Underbart. Det är bara några dagar det inte har fungerat, men man blir helt stissig direkt. Tvättade håret i handfatet häromdagen. ^^

Köpte lite god mat på vägen hem. Grillad kyckling är riktigt mumsigt. Till det kål, spenat och löksallad, mozzarellaost och lite coleslaw. Snabbt, lätt och gott. :) Köpte också nya färdiga köttbullar för jag blev så nyfiken hur köttbullar med smak av ost och skinka smakar, och det vet vi nu. Maja gillade dem iallafall.

Efter att Maja lekt prinsessa en stund var det läggdags. Man hinner verkligen inte göra någonting när man jobbar sent. A och Maja läste bok medan jag sprang runt och röjde. Man börjar ana en lägenhet nu. I alla rum utom köket som är A's ansvar. "Jag gör det imorgon" har han sagt sedan i söndags. Så nu har jag lagt över på honom att ringa mäklaren för att bestämma tid för fotografering. Så slipper jag ringa och skämmas för att det aldrig blir klart. Har fixat ordning på balkongen idag och det kändes väldigt skönt. Ska homestyla den lite tänkte jag. Det stod i Metro igår att det gör mycket på priset om man har en trevlig balkong och har den dörren öppen. Och eftersom våran balkong verkligen har bra förutsättningar så är det väl ingenting att tveka på.

Kom ganska nyss hem efter att ha varit och tränat. När jag provade klänningen i tisdags så hade jag gått ner lite, plus att jag ville  ha den lite tightare så den blir en storlek mindre. Kändes bra och pushar mig att gå ner lite till innan bröllopet nästa vecka.

Nu har jag precis lagt in alla bilder ifrån möhippan i datorn. Så imorgon blir det till att lägga upp dem på facebook så att alla kan ta del av mina såsom jag gjort av de andras.

Stor kram på er. Jag är så trött så jag svarar på era kommentarer imorgon.

Avslutar med en bild på världens finaste
image451

Kommentarer
Postat av: Kerstin

SO sweet!! *ååååå*

2008-04-11 @ 08:17:46
URL: http://litenarvid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0