Cashmere mafia vs Lipstick jungle


När jag tittar runt på andra bloggar så är det många som tittar på Cashmere mafia. Kanske inte så konstigt eftersom den går på svensk tv. Men jag försår faktiskt inte varför. Jag såg 2 eller 3 avsnitt i vintras, och alla utom 1 av de 4 huvudkaraktärerna var ju totalt ocharmiga och oengagerande. Den enda som var lite intressant och som hade lite personlighet var den blonda (som spelade Mona i Vänner) som var osäker på sin sexuella läggning. De andra 3 med Lucy Liu i spetsen var så vidriga att man som tittare hade svårt att vilja att det skulle gå väl för dem. Konstigt. Motsatsen då har ju Lipstick jungle lyckats med. Där är alla 3 huvudpersoner charmiga och intressanta och riktigt bra. Lipstick jungle har ju inte kommit till Sverige än. Men vänta bara... Den kommer. Bara det att Lipstick jungle har fått en andra säsong medan det ser väldigt, väldigt mörk ut för Cashmere mafia visar ju att jag inte är ensam om att tycka så. Så ni som faktiskt gillar Cashmere mafia, sörj den inte när den blir nedlagt utan hoppa över till Lipstick jungle och älska de 3 tjejerna istället. ;)
image563
Cashmere mafia
image564
Lipstick jungle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0