Min gamla...

...hemsida var jag inne och tittade på idag. Den är riktigt bra om man skulle fila till den lite. Får se om jag orkar göra det någon dag. Hittade iallafall vad jag skrivit om date och det var så gulligt så det kommer jag publicera här med. :)

Ikväll blir det middag eller nåt sånt med Melissa och Per. Maja jublade när hon fick veta att vi skulle träffa Lissa och Päron. *småskrattar* Maja vägrar nämligen inse att Per heter Per. För några månader sedan fick hon för sig att han heter Päron, så det heter han nu. I Grekland fick även Andreas x 2 fruktigare namn, Papaya och Slånbär. Hahaha. Hmm, kanske man behövde vara där för att inse hur skoj det är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0