Lista lånad av Tinkerbellan

Ditt Internetliv



Hur länge har du surfat runt/funnits på Internet med en egen sida?
Egen sida var nog i slutet av 90-talet. Hängde på Stalj (senare Lunarstorm), Spraydate och Playahead. Sedan skaffade jag hemsida 99-00. Denna bloggen skaffade jag iår och nu finns jag även på facebook och myspace. Underbara sidor. :)


Vilken/vilka webläsare använder du?
Explorer, senaste, underbar!


Vilken typ av sidor besöker du oftast, vilka är dina favoriter?
Min mail, min och mina vänners bloggar, tv-land.se, facebook.com, myspace.com, hemnet.se är nog de dagliga favoriterna


Hur ofta kollar du dina mail/din gästbok etc?
Varje dag


Finns du på någon community eller något forum, vilken/vilka? Om inte, varför?
Facebook, myspace, familjeliv, tv-land, cwlounge, mirage... det är väl de jag är aktiv på...


Kommentarer
Postat av: tinkerbellan

har itne låten Staljplejs en snuttigt skön oas, i din cyberrymd

2007-09-12 @ 17:30:04
URL: http://www.tinkerbellan.webblogg.se
Postat av: Maria

cwlounge, mirage
vad e det?

2007-09-13 @ 13:41:47
URL: http://www.mariachen.blogg.se
Postat av: Magdalena

Tinkerbellan: Okej. den fanns att ladda ner på Stajl tiden. Grymt go låt.
Maria: Cw är den tvkanal i USA som sände Veronica Mars och loungen är ett forum för alla deras tv-serier. Mirage är forumet för vårt guild i spelet World of Warcraft. Så de 2 och tv-land är forum. De andra är communities. :)

2007-09-13 @ 14:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0