Träning

Så har jag äntligen kommit igång med träningen igen. Eller ja, jag håller på att komma igång är nog bättre utryckt. Började med ett halvtimmes pass cycling i lördags. Första gången för mig på spinning och jag blev faktiskt lite besviken. Man kände ju att det var bra träning, men jag tyckte att det var tråkigt och svårt att fokusera på något annat än hur jobbigt det var. För jobbigt var det. Jisses! Nä då går jag hellre ut och cyklar några km istället. Då kan man välja musik själv och det är trevligare miljö än ett trångt, varmt och svettigt rum.

Imorgon ska jag på introduktion för power plate och det ska blir riktigt spännande.
image196
Jag sitter i en riktig guldsits nu då jag klagade på stället jag hade medlemskort på och nu försöker de gottgöra det som gått snett. Så jag får jättebra hjälp att komma igång och lägga upp träningschema och dessutom detta introt gratis.

Förutom powerplaten kommer jag nog välja mer aerobics klasser istället. Kanske lite pilates igen, eller kanske coreboll. Ska bli kul och framför allt skönt att komma igång igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0