Nattliga äventyr

Maja vaknade mitt i natten och fick sova i vår säng. Jag vaknade vid 4-tiden av att hon försökte lägga sig där jag låg. Hon tryckte och tryckte sitt huvud mot mitt. jag gavupp och la mig där hon legat tidigare där nu hennes fötter låg(eftersom hon låg tvärs över sängen). Jag lyftteundan hennes fötter och hon blev helt skogstokig. Grät förtvivlat och hoppade upp ur sängen. Medan hon grät så gick hon med sänkt huvud ut i vardagsrummet. Andreas som var på väg att hämta henne och trösta henne stannade upp och sa: "Hon la sig på soffan!" och i samma ögonblick tystnade hon. Vår lilla 2 åring gick alltså ut och lade sig i vardagsrumssoffan och somnade. Herregud vad roligt det var. Inte mitt i natten när ögonen gick i kors av trötthet. Men när jag kom upp imorse och såg att hon låg kvar där och sov så gott. Hahaha!

Kommentarer
Postat av: Maria

Mycket kan hända på en natt

2007-10-28 @ 09:47:37
URL: http://www.mariachen.blogg.se
Postat av: Kerstin

Vardagsrumssoffan rockar fett! :-D Där får farbror Benny också lägga sig ibland...ho ho ho.

2007-11-01 @ 15:00:10
URL: http://litenarvid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0