Lista

lånad av http://hush.blogg.se/

Namn: Magdalena
Född: 11 maj 1981
Stjärntecken: Oxe
Längd: 165 cm
Ögonfärg: Blå-grå
Hårfärg: Brunt
Favoritdel på min egen kropp: Oj... just nu min högra överarm eftersom den har en så fin tatuering. Annars är det nog... mitt ansikte och min midja.
Favoritdel på manskroppen: Vet inte faktiskt. Armar, bröst, ben... vill ha hela paketet. :D
Lyssnar på: Johnny Cash, Moneybrother, The ark, Date, arvingarna osv. Just nu går soundtracket till Once more with feeling på repeat i min telefon. ;)
 Favoritserier: Buffy, Veronica Mars, Vänner, Gossip girl, Beverly Hills 90210, Jericho, Pushing daisies, The X-files.
Arvingelåt som jag blir glad och skuttig av: Hmm... jag är ju svagast för deras lugna låtar. Men Natt efter natt blir man ju lite skuttig av.
Datelåt som jag blir glad och skuttig av: Alexandra, vet inte vad det är. Mina ben vägrar stå still när jag hör den.
Ser jag framemot just nu: Kvällens träff med min "träningscoach" och fika med vännen A
Favoritfilmer: Sagan om ringen trilogin, Walk the line, playing by heart
Favoritkaraktär bland alla filmer jag sett: Älskar i stort sett alla karaktärer i Playing by heart (Sex lektioner i kärlek)
Favoritkaraktär i Sagan om ringen (alla har väll en ringen favvo): Aldrig reflekterat över... Aragorn kanske?! :)
Senast sedda film: Askungen 350 000 ggr de senaste dagarna med Maja. :)
Tatueringar: Ja ett vackert japanskt tecken på höger överarm
Piercingar: Inte ens hål i öronen!
Favoritkaraktär/er i Buffy: Spike, Dawn & Buffy herself.
Favoritkaraktär i Förhäxad: Kollar jag inte på
Favoritkaraktär i Lost: Ohh.. klurig.
Favoritkaraktär i The Office: Aldrig sett den tyvärr
Hur ser min drömkille ut? Har min drömkille, han är lång och brunhårig och världens finaste
Senast köpta parfym: Vad heter den nu då... Versaces Bright crystal
Senast lästa bok: Räknas manga? ;) Isåfall del 1 av Emma. När det gäller bok måste varit i Grekland, men minns inte vad den hette
Favoritprogramledare: Tror inte jag har någon
Drömresa: En jorden runt resa med sjävklara stopp på favoritställena Japan, Californien och New york.
Gör mig glad: Maja och Andreas. Riktigt bra tv och riktigt bra musik
Känner jag just nu: uttråkning, men denna listan gör allt lite roligare. ;)

Tror jag på spöken? Ja
Låt jag lyssnar på just nu: "I'll never tell" med Emma Caulfield (Anya) och Nicholas Brandon (Xander)
Skulle jag kunna kyssa/Hångla/ligga med en upptagen snubbe? Inte nu eftersom jag är upptagen själv. Men jag har gjort det tidigare. Naturligtvis känns det inte helt rätt när någon är gift och så, men det är karlarnas ansvar.
Om jag kunde resa bakåt i tiden, vem skulle jag vilja träffa? Mamma och vara med henne varenda sekund. Eller ännu längre bak och se till att cancern hittas tidigare och kan bekämpas
Person som jag kan prata om allt med: Andreas, mina systrar och Melissa. Även min kära penpal Karin skulle jag nog kunna prata med om allt... även om det brukar bli via msn vi pratar nuförtiden. ;)


Kommentarer
Postat av: Tiia

Kul att du hittade till min blogg :-)..Roligt att läsa vad andra svarar på frågorna på listan. Hur hittade du min blogg förrästen?

2007-10-17 @ 11:28:08
URL: http://hush.blogg.se/
Postat av: Tiia

Okej nu vet jag hur du hittade till bloggen :-)

2007-10-17 @ 11:37:27
URL: http://hush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0