Kreativitet

På senaste tiden har jag varit sjukt kreativ. Låter väl kanske konstigt, men jag vet faktiskt inte vad det kommer ifrån. Jag har alltid gillat att sjunga, jag har alltid gillat att skriva. Men plötsligt flödar det inspiration som inte har funnits innan. Jag skriver, målar, skapar smycken, bilder... Det är väldigt roligt, men det gör att jag tycker att mitt jobb känns tristare än vad jag egentligen tycker att det är. Det känns extra tråkigt att göra samma saker varje dag, när jag egentligen hade kunnat skriva klart den där fanfictionen, skapat massa vackra smycken, gjort fina bilder, målat manga och där emellan haft lite massagekunder. Vad mycket roligare livet skulle vara. Känns som att jag sitter av tiden på något sätt. Jag vill inte sitta här och häcka när A och M är ute i Onsala och hälsar på U. Jag vill inte missa så många timmar i min dotters liv... Oj nu hamnade jag någon helt annanstans.

Detta blev ett konstigt inlägg känner jag. ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

mmm massage. Massera mig. massera mig. Du bor nära göteborg va. Bra jag kommer ner dne 14e dec *skratt*

2007-10-09 @ 18:50:54
URL: http://www.mariachen.blogg.se
Postat av: Magdalena

Maria: Haha, ja du får väl boka in en tid hos mig då. :) Hur länge är du nere?

2007-10-10 @ 08:37:20
URL: http://makane.webblogg.se
Postat av: Maria

Inte så länge tyvärr. Bara mellan 14-17e dec. En kompis som ville ha ner mig för att gå på lisseberg. Jag vill åka colerado *asg* blir colerado på is i sånnafall då

2007-10-10 @ 21:21:43
URL: http://www.mariachen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0