Ytterligare en lista

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Det närmsta jag kommer en bok på jobbet är en Gula sidorna; Gymnasiesärskola, se Slottsbergsgymnasiet

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Fönstret ut till Lagerhallen

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Desperate Houswifes igår

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.
typ halv 2

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Kollegors prat

6. När var du ute senast och vad gjorde du då?
När jag gick till jobbet imorse. Eller menas det ute som i ute och festade?

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här?
Hmm... kollade runt på lite bloggar

8. Vad har du på dig?
Svarta jeans, svart top, brun tjock kofta, underkläder, strumpor och truckskor

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Inte vad jag kan minnas

10. När skrattade du senast?
Åt Californication igår

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Reklam för företaget jag arbetar på

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Konstigt? Nej.

13. Äru snygg eller?
Ja

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Knocked up, fast jag har inte sett klart hela tyvärr

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En jorden runt resa för mig, min familj och vänner som vill följa med, ett hus och skänka pengar till cancerfonden

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till?
Det är ju frågan om det finns något som folk inte vet som jag vill skriva här... Att jag tuggar tuggummi just nu? ;)

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till
politik, vad skulle de vara?

Som Överkonstapel Bastian säger i Kamomilla stad; "Man ska inte plåga andra, man ska alltid bjuda till, men för övrigt kan man göra vad man vill." Jag skulle se till att alla lever efter det.

18. Tycker du om att dansa?
Absolut

19. George Bush?
Är inte värd att omnämnas.

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
Min flicka heter Maja. Skulle jag få en till skulle jag gärna döpa henne till Matilda eller Stella, eller kanske Mina. En pojk skulle få heta Elis, Isac eller Hector kanske... killnamn är otroligt svårt att komma på.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Jag hade tagit med min maken och dotter och flyttat imorgon om de möjligheterna fanns. :)

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
4 som vill. :)


Lånad av fiian

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har svårare för tjejnamn.. Elis är fint :)

2007-11-08 @ 11:30:08
URL: http://www.mariachen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0