*skäms*

På något vis hade jag 14 unika besökare i måndags. Hur går det till när jag uppdaterar den här bloggen lika ofta som det snöar här i göteborg...?! Men jag tackar och skäms. Jag lovar gång på gång att bättra mig, att försöka ge er något roligt att läsa, men glömmer likt ... PIP av det. Iallafall så har jag idag en stor lust att blogga. På något sätt känner jag mig alltid mer motiverad att skriva roliga blogginlägg när jag läser älskade Kerstins blogg. Och eftersom hon gjort typ 6 inlägg sedan igår så kom lusten farande till mig.

Livet går sin gilla gång. Jag jobbar och önskar att jag slapp. Jag umgås med Maja och Andreas och önskar att jag fick göra det mer. Jag spenderade helgen med mina systrar på Säröhus och det var fullkomligt underbart! även om vi önskade att de hade haft en bubbelpool istället för 4 mycket små suspekta bubbelkar. (Nej, vi provade dem inte, mängden folk där gjorde att det kändes som om man var i Åby simhall fast med mysigare belysning och varmare vatten.) Det kommer definitivt att bli en tradition, vi 3 tjejer utan barn och män. Vi insåg att vi inte träffats någon längre stund bara vi 3 sedan Maja föddes ( 2½ år). Innan dess var vi en trio jämt och ständigt. Men att en bor i sthlm och vi andra 2 har små kids gör ju att allting blir mer komplicerat. Så nu, systerhelg minst en gång om året.

image199
Inte riktigt Åby simhall... men lägg till 50 pers och barn som plaskade och flyt"korvar" så kändes det inte riktigt så stämdningsfullt som på bilden. Men det var fantastiskt härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0