OMG LOL

Lekte i Karazhan i onsdags. (För er som känner sig helt bortkomna så är detta ett ställe i World of warcraft). Hade sånt flyt så jag vågar inte tänka på det själv. Har gått och längtat efter en dagger så jag kan specca mutilate igen eftersom det är sååå mycket roligare än combat (även om combat är makalöst bra rent skademässigt). Så dödar vi då Mr big boss, prinsen och har droppar BARA tjuvloot. Först hans UNDERBARA dagger Malchazeen. Dreggel! Och jag rollar hem dem! Wow. Passar på den ljuvliga ringen, men när hans underbara t3 hjälm också droppar... ja då MÅSTE jag bara rullla, och rullar hem den med! Det där är lycka i sin underligaste form. När man rullar hem något riktigt fint i ett dataspel. Egentligen gör det ju ingenting i livet bättre, men just där och då så fylls man av lycka. Härligt.
Kolla in mig här.

Alltså head och main hand vapen som är nytt. Min OH är ju riktigt usel nu (hade arena 2 svärd OH innan.... känns lite tungt att lägga den i väskan.) men det ska jag försöka ordna snart.

Så nu får det räcka med datanördheter för idag. Nu ska jag surfa till Buffyforum och njuta av alla underbara människor där. ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

Haha då missade jag inte så mycket när jag fick hoppa ur då.
Grattis till de fina sakerna, jag fick ju en waist o head iaf, det e jag väldans glad för, speciellt waist...hade en grön innan hahaha

2007-11-02 @ 22:53:58
Postat av: Maria

Grekiska

2007-11-03 @ 13:16:33
URL: http://www.mariachen.blogg.se
Postat av: Magdalena

sandra: Nej du missade nog ingenting tror jag. Förutom min lyckliga stund då. ;) Men det är så roligt när man slipper vara ensam tjej så vi får se till att vara med samtidigt. Och du fick ju fina grejer också. Vi får ta den där ölen snart.

Maria: Haha, ja jag kan förstå det. ;)

2007-11-05 @ 09:00:53
URL: http://makane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0