Jul

Jag älskar julen. Jag älskar faktiskt allting med julen. Allting förutom stressen att åka runt. Jag vill vara på ett ställe. Jag är bortskämd med att ha fått vara på ett ställe hela julafton sedan jag föddes. Så när jag träffade Andreas och man skulle hinna med så mycket mer så blev plötsligt jul inte bara lugnt och trivsamt, det blev lite stessigt också. Men det blev bättre än jag trodde. Inte samma lugn som det hade varit tidigare, men samtidigt väldigt trevligt med mat och julklappar på 3 ställen, istället för 1. Samtidigt så går man ju miste om alla trevliga stunder där man bara pratar eller spelar och njuter av julafton. Jag har en plan som jag ska föreslå för min make... men jag tror tyvärr inte han kommer tycka om den.

image200image201

Iallafall så kommer jag till helgen att börja pynta lite. Ljusstakar och stjärnor ska upp, och jag kommer nog inte kunna låta bli att ta fram lite tomtar. Maja älskar tomtar och älskade Tomtarnas värld på Liseberg. Hon... nej... detta förtjänar ett eget inlägg...

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Meeeeer jul...weeeeeee, me LIKE! :-D

2007-12-05 @ 10:44:09
URL: http://litenarvid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0