WHIIEE!

Igår ringde de, igår fick jag hämta min födelsedagspresent. Mitt älskade Nintendo Wii. Det var så vitt och blankt och lent och helt fantastiskt! Direkt en nackdel, spelet man fick med och instruktionerna var på spanska. Ehrm okej... Men jag pratade precis med en väldigt trevlig tjej på Eb Games och jag kunde bara komma in och få en ny instruktionsbok. Och spelet man fick med var ju på engelska, det var bara utsidan som var på spanska. Jag kände mig iallafall extra smart när jag fick ihop allting med hjälp av spanska. Jag har läst några år spanska, men det mesta har jag glömt.

Wii är helt makalöst roligt. Zelda, ojojoj, otroligt snygg och väldigt roligt. Wii play och Wii sports, roligt själv men jag kan tänka mig att det är sjukt kul tillsammans med någon. Man känner ju sig något dum när man står alldeles själv och boxar i luften men just boxning var riktigt roligt. Och bra träning för armarna. :)

Har startat en ny blogg idag också. En tv-serie blogg. Är man tv-serienörd så är man. makane.blogg.se är adressen så ta bort webb ur denna så har ni den. det är lite lustigt med Makane. Det har blivit mitt nickname överallt nu. Var det kommer ifrån? Jag behövde ett namn till min nya BloodElf rogue i World of Warcraft. Eftersom jag älskar manga och Animé så ville jag ha något japanskt och i en favoritmanga "Hot Gimmick" heter en av huvudpersonerna Akane. Det var upptaget, men om man la till ett M då. BING! Makane var skapat och det allra bästa är, det är ledigt nästan överallt. :D


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Aha...har undrat över "Makane"! ;-D KUL med TV-spel, jag är iofs tråkig....kan typ bara spela Nintendo 8-bitars, hä hä. Köpte faktiskt ett begagnat på Blocket för ca 6 mån sen, svinkul!! Älskar Mariospelen, och nu vill jag hitta MegaMan...tihi.

2007-05-25 @ 17:02:28
URL: http://litenarvid.blogg.se
Postat av: sandra (norpan)

Hej hej gumman
jag visste allt att du skulle få ett wii =D
Vi köpte ett när det kom och vi har zelda med...helt klart ett av de bästa spel jag spelat (på tv-spel)!
kul att läsa din blogg...jag är nog lite för lat för att skriva! ha det bäst
kramar sandra (norpan)

2007-05-27 @ 11:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0