HATAR att städa..

Arbetsdagen börjar lida mot sitt slut. Undrar vad man ska hitta på idag. Klart är iallafall att jag ska hem och se Veronica Mars. Dessutom är det ju Grey's anatomy idag. Det är bra underhållning. Kanske lika bra att hålla sig hemma helt enkelt. Borde verkligen städa också. Få skulle kunna komma in i våran lägenhet och inte kommentera hur den ser ut. Och det är inte på ett positivt sätt. Jag hoppas att vi hittar en större lägenhet eller ett litet radhus snart så kan man passa på att storsortera när man ska flytta. Det är totalt oinspirerande att göra det nu. Vi har saker överallt, och att mitt i kaoset hitta plats för allting är inte lätt.. Tittar in på hemnet varje dag, men idag fanns väl bara ett objekt som var intressant egentligen. 2 om man räknar med Onsala, men jag tror inte vi ska flytta dit än. Får hålla oss i Kungsbacka några år till om inte det dyker upp något man inte kan stå emot. Det var inte långt ifrån att vi blev husägare i höstas faktiskt. Men vi har sagt flea ggr vilken tur det är att det inte blev något. Tänk att sitta med lån på 2,5 miljoner när vi bägge vill börja plugga. AOCH!

Jag tycker egentligen väldigt bra om att ha fint och rent omkring mig. Det är bara det att när det är för mycket grejer så lägger jag liksom av. Och det är för mycket grejer redan från början hos oss, plus att man har en knappt 2 årig tjej som drar fram ALLT, och då menar jag verkligen allt, hon kommer åt.

Blir mer och mer sugen på den där 5'an jag såg på hemnet idag. Kanske är något att ta upp med maken där hemma. Dock så var det hög avgift och liten insats. Jag gillar när det är tvärtom, så man betalar mest till sig själv. Däremot skulle vi få SJUKT låga lån med tanke på vad vi nog får för lägenheten vi har idag. Det blir ju dock STOR skatt.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Hej och tack för kommentaren=) på boken står det att det är en roman och isåfall är det ju ingen självbiografi. Men han kanske har inspirerats av verkligheten? vad vet jag, bra är den iallafall! Ha det gott!

2007-05-02 @ 15:42:13
URL: http://miickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0