en sån fest

Så fyllde P 30 år och igår var de fest, och en sån fest det blev. Vi var uppemot 40 pers i en lokal ute i Särö. Folk från alla håll och kanter hade kommit för att fira P och temat var Studio 54, disko alltså. Stämningen var på topp och alla hade jättekul. Tyvärr glömde jag kameran så jag har inga bilder att publicera. Kanske kan göra det när jag får P&M's & J&J's bilder. Det är så härligt när en fest blir sådär otroligt lyckad. Man blir lycklig i hela kroppen. Och trots en stor mängd alkohol så vaknade vi idag och mådde ändå helt okej. Seg var man ju, och lite huvudvärk började jag ana, men en snabb ibumetin och massa McDonalds mat så var man på banan igen. Jag har kommit in i det där stadiet att när man blir för bakis så tänker man att, nä det är inte värt det. Men som tur är så har jag de senaste ggrna jag festat, trots att jag blivir mer än salonsberusad så har jag mått riktigt bra dagen efter. Tur, annars hade jag nog blivit nykterist. Det är dock lustigt vilket hål man har i magen dagen efter. Skulle kunna äta hela dagen tror jag. Blir liksom inte direkt mätt. För att inte tala om hur hungrig man blir när man väl blir hungrig på riktigt, för det går ju liksom inte att äta hela dagen, även om man skulle vilja. Jaja, i vilket fall som helst, hoppas A's 30 årsfest i sommar blir lika härlig.

Har fortfarande inte hämtat mig från att Veronica Mars blivit nedlagd. för alla som vill hjälpa till att stödja, skicka ett mail till [email protected], eller skicka Mars bars till Cw kontoret. :) Det pågår massa kampanjer nu för att försöka gå Veronica Mars tillbaka. Tyvärr när man sitter här i Sverige så ka man ju inte påverka så mycket, men skicka mail och skriva på petitions går ju alltid.

LoVe
image73
image74

Bilder lånade från, ja just det, www.veronicamars.se

Kommentarer
Postat av: Karin

Precis, "Ditt öde" sjungs av Patrik - en svängig Date-låt. :) Njä, du är väl mer insatt i Date än vad jag är - jag vet knappt vad de två nyaste medlemmarna heter... Ja, Anders heter tydligen sångaren om jag förstått dig rätt, men trumslagarpojken har jag bara hört dem tilltala som "Greven". Han verkade "fastna" på dass i lördags, han; innan de spelade extranumret så pep tre av dem iväg på toa samtidigt (nöden har ingen lag). Sen tog det sån tid innan "Greven" kom tillbax att Anders satte sig vid trummorna, så körde de utan "Greven". *skratt* När extranumret var slut så upptäckte Jan att "Greven" satt och pratade med tjejer - och det skulle minsann märkas på hans nästa lönekuvert, sa Jan. *asg* Han är rolig, han... ;)

2007-05-21 @ 14:47:43
URL: http://dansflikkan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0