Det visste ni inte...

.. om mig, en lista, IGEN. Lånad av... gissa vem??

Hur många lampor har du i ditt rum?
i mitt rum, alltså mitt sovrum, endast en taklampa
Vilken låt spelas mest hos dig just nu? Det är nog någon Johnny cash låt
Favoritfrukt? Vindruvor, gröna äpplen
Har du någon konstig vana, isf vad? hmm... näe inte direkt tror jag.. vad trist
Linje på Gymnasiet? Natur och Kultur - ett samhällsvetenskapligt program med inriktning på eget ansvar. Lärarna skulle vara våra handledare och inte våra läraren. Pytsan! Men några ämnen var roliga, och det var en härlig klass.
Hur gammal är du? 26 år den 11 maj
Är du helsvensk eller har du utländskt påbrå? Svensk!
Har du någon kommande resa planerad, isf vart och när? Charter med A, M&A & M&P i september
Favoritserie? Veronica Mars, Vänner, Beverly Hills 90210
Lekte du med Barbie när du var liten? Oja, samlar fortfarande på Barbies faktiskt. Även om det var några år sedan jag köpte en nu
Ditt nästa köp? hmmm... mat... lunch idag blir det väl
Saknar du någon just nu? Ja, några st.. mamma speciellt
Säger du "kavjar" eller "Káviiar"? Kaviaaar.
Har du ont någonstans? nä faktiskt inte, vad skönt :)
Har du lätt eller svårt för att prata om känslor? Beror på med vem. så sådär lätt får jag nog svara
Vad gör du just nu? Bloggar & jobbar
Vad ska du göra imorgon? Jobba
Vad åt du senast? Kycklingburgare, gjorde egna, MUMS!
Vart bor du/Hur stor är den staden? Kungsbacka, liten småstad
Vad dricker du helst? Öl, Coca cola & vatten
Hur många kontakter har du på msn? msn... har det bara på mobilen och där har jag bara min käre man för att testa om det funkade
Oh hur många av de pratar du dagligen med? the one and only
Är du singel? nä det var längesen nu
Tidigare jobb? brevbärare, butiksbiträde, administratör
Vad skulle du köpa om du vann 1 miljon? Resa, betala av lån, antagligen läsa något utomlands, skänka till cancerfonden
Framtidsplaner? Jobba vidare och lära mig detta jobbet ordentligt. Resa och ha en fantastisk sommar
Bestämmer du dagen innan vad du ska ha på dig? haha onej
Vad ska du ha på dig imorn? det vet jag ju inte eftersom jag inte bestämmer det förrän jag ska ta på mig
Går du i skolan eller jobbar? jobbar och jobbar... (jaja, bloggar lite också... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0